استاندار مرکزی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: مشارکت مردم رکن اصلی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است.

مشارکت مردم رکن اصلی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه با مواد مخدر با مشارکت مردم در کنار مسئولین همراه با آموزش نتیجه تاثیر گذارتری را در جامعه دارد و از اعضای این شورا خواست در این زمینه تلاش مضاعفی کنندو برنامه ریزی مدون تری را برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر داشته باشند.

ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی هم در این جلسه از افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: در این شورا مقرر شد که نیروی انتظامی پاکسازی مراکز آموزشی را به عهده بگیرد و با توزیع کنندگان مواد مخدر در اطراف این مراکز بشدت برخورد کند.

ملک حسینی اضافه کرد: ساختمان غربالگری به بهزیستی تحویل داده شد که برای تجهیز آن ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که جذب این اعتبار در حال پیگیری است.

او در پایان عنوان کرد توانمندسازی بیماران مراکز ماده ۱۶ با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از دیگر مصوبات این شورا بود تا معتادانی که دستگیر می‌شوند برای ترک به مراکز ماده۱۶ منتقل شوند.

انتهای پیام / ج

سخنان استاندار مرکزی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.