سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در آبان ماه امسال چهار هزار و ۲۷۵ مورد ماموریت جاده ای انجام شد که از این شمار حدود یک هزار ۵۴۹ مورد تصادف و دو هزار و ۷۲۶ مورد حوادث غیر تصادفی بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به ۲۱ هزار و ۴۸۲ ماموریت اورژانس استان در آبان ماه امسال، اظهار کرد: از این شمار ۱۷ هزار و ۲۰۷ مورد ماموریت‌های شهری بود که چهارهزار و ۱۰۷ مورد تصادف و ۱۳ هزار و ۱۰۰ مورد حوادث غیرتصادفی بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۲۷۵ مورد ماموریت جاده‌ای انجام شد که از این شمار حدود یک هزار ۵۴۹ مورد تصادف و دو هزار و ۷۲۶ مورد حوادث غیر تصادفی بود، افزود: در مجموع ۱۳ هزار و ۸۷۶ نفر حادثه دیده آبان ماه امسال به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۸۱ مصدوم حوادث ماه گذشته به صورت سرپایی مداوا شدند، ادامه داد: ۵۷۱ مورد سقوط از ارتفاع و ۵۸ مورد غرق شدگی در ماه گذشته به اورژانس اعلام و ماموران به محل حوادث اعزام شدند.

عابدی با بیان اینکه تعداد مسمومیت با گاز co در ماه گذشته ۴۴ مورد بود، اضافه کرد: در این مدت به ۸۴۸ نفر دارای مشکلات تنفسی و ۵۳ مورد زایمان رسیدگی شده است.

وی با اشاره به امداد رسانی به ۴۵ حادثه ویژه در ماه گذشته، گفت: حدود ۲۹ احیای موفق و سه مورد کمک به زایمان زنان باردار طی اسن مدت صورت گرفت.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.