مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاساز پارچه‌های قاچاق ۳۰ میلیاردی در تانکر گاز لو رفت

سردار" مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دارای تانکر گاز که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی دقیق از آن موفق شدند محموله بزرگی از پارچه‌های خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در داخل تانکر گاز جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ارزش این محموله که فاقد هرگونه مجوز قانونی و به صورت قاچاق بارگیری شده بود توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار معصوم بیگی از دستگیری ۲ قاچاقچی کالا در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۶ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ"غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت:در پی انجام اقدامات تخصصی اداره عملیات ویژه این پلیس مشخص شد فردی قصد دارد محموله‌ای را به استان اصفهان منتقل کند که وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه یک سواری ۴۰۵ و یک سواری سمند که راه پاک کن بود شناسایی و هر دو خودرو توقیف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی ازسواری ۴۰۵ مقدار ۳۶ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: همچنین ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

اجرای طرح ساماندهی و سالم سازی پارک ناژوان اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت:  طرح ساماندهی پارک ناژوان با حضور رئیس پلیس راهور شهرستان، پرسنل یگان ویژه، اماکن عمومی، امنیت اخلاقی، کلانتری ۲۸ و ۱۸، پایگاه اطلاعات شهرستان، کارکنان خدوم یگان امداد و شهرداری اصفهان به اجرا گذاشته شد.

او پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه مظاهر علنی فساد، بدپوششی و آلودگی صوتی را از مصادیق ناهنجاری‌های اخلاقی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رسالت پلیس برخورد با هنجارشکنان و ایجاد امنیت مطلوب در جامعه است، در اجرای این طرح با روان سازی ترافیک خیابان باغ فردوس، ورودی‌های اصلی پارک ناژوان، صنوف متخلف اعمال منافی عفت (کشف حجاب، سگ گردانی)، خودرو‌های متخلف و هنجارشکن و آتش زدن‌های بی مورد پارک تفریحی ناژوان برخورد شد.

خدادوست ادامه داد: از نتایج اجرای این طرح اعمال ماده ۲۷ (اخطار در خصوص نداشتن پروانه کسب) اخذ تعهد کتبی ۱۲ مورد - اعمال ماده ۲۸ (ضوابط انتظامی) ۳ مورد - اخذ مدارک (نگهداری سگ در مغازه) یک مورد - کشف حجاب اخذ تعهد۱۷ مورد - توقیف خودرو ۲ دستگاه - اخد مدارک (سگ گردانی) یک مورد - اعمال وصدور قبض جریمه توسط پلیس راهور۷۳مورد بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به استمرار این طرح افزود: نیروی انتظامی طبق وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت وآرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف بیش از ۷۸ کیلو گرم تریاک در "خور و بیابانک

سرهنگ" نعمت خلیلی"فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی دقیق مقدار ۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف عقب کامیون جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک با اشاره به دستگیری راننده خودرو اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

گازگرفتگی اعضای خانواده ای در اصفهان

غفور راستین مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه گاز گرفتگی بامداد امروز در خیابان علامه امینی شهرک پردیس چهار نفر از اعضای خانواده‌ای شامل مردی ۴۰ ساله، زن ۳۶ ساله و دو کودک شش و ۱۲ ساله در اثر نشتی گاز منوکسید کربن از لوله بخاری مسموم شدند.

غفور راستین افزود: مصدومان حادثه گازگرفتگی باحضور به موقع ماموران اورژانس به بیمارستان امین منتقل شدند.

او به شهروندان توصیه کرد در نصب وسایل گازسوز خود اصول ایمینی را رعایت کنند تا از بروز حوادث گازگرفتگی جلوگیری شود.

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در استخر ساحل سمیرم

محسن مهدوی رئیس اورژانس بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم گفت: نوجوان ۱۴ ساله از روستای فتح آباد بخش وردشت برای شنا به همراه تعدادی از دوستان خود به استخر ساحل سمیرم آمده بود که به علت آشنا نبودن با فنون شنا در استخر غرق شد و جان خود را از دست داد.

محسن مهدوی افزود: غریق نجات هم در استخر حضور داشته، ولی به دلیل شلوغی استخر متوجه غرق شدن این دانش آموز نمی‌شوند..

او گفت: این نوجوان به بیمارستان سید الشهدا اعزام شد، ولی تلاش پزشکان برای احیای وی بی فایده بود.

استخر ساحل سمیرم در مجموعه ورزشی شهید صابری شهر سمیرم واقع شده است.
 

کشف انبار نگهداری تخمه آفتابگردان قاچاق

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت به همراه پلیس آگاهی از واحد صنفی انبارتخلیه بار در اصفهان ۸۰۰ کیلوگرم مغز تخمه آفتابگردان خارجی به ظن قاچاق کشف وتوقیف کردند.

جواد محمدی فشارکی افزود: ارزش این محموله قاچاق ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او گفت: پرونده تخلف مالک این انبار برای پیگیری به مراجع قانونی ارسال شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار