فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۶۸۵ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در شهرستان‌های نی‌ریز و مرودشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای مبارزه شبانه روزی با باند‌های بزرگ مواد مخدر، با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک خودرو وانت نیسان قصد انتقال محموله سنگین تریاک به داراب را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی در محور مواصلاتی، خودرو وانت نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو میزان ۴۰۵ کیلو تریاک کشف و در همین راستا یک قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان مرودشت موفق شدند در محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۸۰ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

او ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: ماموران انتظامی با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و نجات نسل آینده از تهدید پدیده شوم اعتیاد و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار