در مراسمی از نخستین کمباین برنج ساخت کارخانه کمباین سازی اراک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی در اراک از نخستین کمباین برنج ایرانی و افتتاح خط تولید کمباین برنج در شرکت کمباین سازی ایران رونمایی شد.

رونمایی از کمباین برنج ساخت ایران

با رونمایی از نخستین کمباین برنج ایرانی و نیز افتتاح خط تولید این محصول در اراک، کشاورزان دیگر با کمباین ایرانی برنج برداشت می‌کنند.

شرکت کمباین سازی إیران توان ساخت ١٢٠٠ دستگاه أنواع ماشین آلات کشاورزی را در سال دارد وبا راه اندازی خط تولید جدید پیش بینی میشود ١٠٠ دستگاه کمباین برنج هم سألانه تولید شود.

حمیدی مدیر عامل شرکت کمباین سازی ایران گفت: رونمایی از نخستین خط تولید و مونتاژ کمباین مخصوص برداشت برنج کشور در اراک در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون کمباین‌های برنج مورد نیاز کشور در برداشت برنج به صورت صددرصدی از خارج کشور وارد می‌شد و در اختیار کشاورزان قرار می‌گرفت.

حمیدی افزود: در واقع با توجه به ورود سالانه بیش از هزار دستگاه کمباین برنج و به تبع آن خروج میلیون‌ها دلار ارز دولتی از کشور، شرکت کمباین سازی ایران درصدد برآمد تا نسبت به طراحی و تولید کمباین برداشت برنج اقدام کند.

شرکت کمباین سازی ایران حدود نیم قرن در این صنعت فعال است و هم اکنون با ٣٥٤ نفر اشتغال، ظرفیت تولید سالانه هزار و ٢٠٠دستگاه کمباین را دارد.

استان مرکزی با ۹۰ هزار بهره بردار جزء ۱۰ استان برتر کشور در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سم ب
۰۱:۲۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
مبارک باشه بر ما