اتمام قطعه اصلی پروژه ساماندهی آبشوران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از اتمام قطعه اصلی پروژه ساماندهی آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری تا قبل از پایان آذر خبر داد و گفت: این قسمت را در بدترین شرایط مالی اجرا کردیم و از آن دفاع می‌کنم.

اتمام قطعه اصلی پروژه ساماندهی آبشورانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهرام درویشی  با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی قطعه پارکینگ شهرداری رودخانه آبشوران، اظهار کرد: این قطعه حدود 200 متر طول دارد که کار قطعه اصلی آن به طول 120 متر عمدتا انجام شده و فقط 80 متر باقی مانده که به اندازه یک کارگاه کوچک است و چندان مسیر تردد مردم را سد نمی‌کند.

او ادامه داد: تا قبل از پایان آذرماه کار قسمت 120 متری اصلی به پایان می‌رسد و تردد مردم در این مسیر به زودی عادی خواهد شد  مابقی 80 متر باقی مانده نیز ظرف مدت یک یا دو ماه جمع خواهد شد.

درویشی ضمن دفاع از اجرای قطعه پارکینگ شهرداری ساماندهی رودخانه آبشوران، افزود: در مسیر 14.5 کیلومتری رودخانه آبشوران حدود 2.5 کیلومتر نقطه بحرانی در محدوده روبروی مسجد آیت‌الله بروجردی تا چال‌حسن خان داریم که پارکینگ شهرداری هم بخشی از این نقطه بحرانی بود و اسفند سال گذشته دچار چند فرونشست جدی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حفظ جان مردم و در بدترین شرایط مالی کار ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه پارکینگ شهرداری را آغاز کردیم، گفت: ماه‌ها است پیمانکاران در این منطقه پولی ردیافت نکرده‌اند، اما پای کار هستند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار