رئیس اتحادیه خواربار فروشان بوکان گفت: درپی افزایش بی رویه و غیر کارشناسی فروشگاه‌های زنجیره ای، ۴۷۰ پروانه کسب خرده فروشی در این شهرستان باطل شد.

یونس عباسی لابه رئیس اتحادیه خواربار فروشان شهرستان بوکان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای به سرعت در حال گسترش هستند و واحد‌های صنفی کوچک مانند خواربارفروشی و سوپر مارکت‌ها از این امر آسیب فراوانی دیده اند و تاکنون ۴۷۰ پروانه کسب خرده فروشی در این بوکان باطل شده است.

او افزود: با احداث یک فروشگاه زنجیره‌ای تعداد زیادی از واحد‌های کوچک مجبور به تعطیلی می‌شود و در نتیجه صد‌ها شغل حذف شده می‌شود.

عباسی تصریح کرد: از سال ۹۳ تاکنون اتحادیه خواربارفروشان در خصوص جمع آوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکاتبات متعددی را با مراجع ذیصلاح نموده و به جد پیگیر این موضوع می‌باشد.

او اظهار داشت: طی نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات ایجاد شده در این خصوص، از جمله حاشیه سود فراوان و ... واقعی برای بهره مندی فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهت اعمال تخفیفات و نحوه قیمت گذاری واقعی بر روی کالا‌ها اشاره کرده ایم.

رئیس اتحادیه خواربار فروشان بوکان در پایان تائید کرد: اعمال تخفیفات برای چند قلم کالای غیر ضرور در سبد خانوار صرفاً برای جلب مشتری و فروش کالا‌های دیگر است، تا بتوانند تخفیفات خود را بیشتر هم جبران نمایند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.