سرپرست هیئت همگانی استان کرمانشاه بر نقش آفرینی بیشتر هیات همگانی کرمانشاه در افزایش سلامت،نشاط و تحرک در جامعه از طریق ورزش تاکید کرد.

جذب بیشترعموم مردم به ورزش همگانی و عمومیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرپرست هیئت همگانی استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی و آئین رونمایی از سایت جدید این هیئت بر نقش آفرینی بیشتر هیئت همگانی کرمانشاه در افزایش سلامت،نشاط و تحرک در جامعه از طریق ورزش تاکید کرد.


 محمد حسین زاده برنامه ریزی در جهت نقش آفرینی در حوزه سلامت اجتماعی، نشاط آفرینی، جذب بیشترعموم مردم به ورزش همگانی و عمومی، اطلاع رسانی فعالیت ها و ایجاد پایگاه خبری و اطلاع رسانی هیئت، همکاری وتعامل گسترده با آموزش و پرورش، دانشگاهها را از اولویت های شاخص کاری این هیئت در همه کمیته ها ذکر کرد.


او با بیان اینکه هیات همگانی کرمانشاه رویکرد جدیدی را در پیش گرفته بیان کرد: هیات همگانی با همکاری و مشارکت عوامل اجرایی و کمیته ها با رویکرد حفظ و بالابردن نشاط و شادابی و همچنین کمک به سلامت و روحیه همشهریان تا پایان سال اقدام به برگزاری مسابقات و همایشهای گوناگون در سطح شهر و استان خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.