مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل اعلام کرد: در پی اعلام حادثه تصادف به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان، بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره یک به محل حادثه در جاده قائمشهر اعزام  شد.

بر اثر شدت برخورد در این حادثه دو سرنشین این خودرو به شدت مصدوم و یکی از سرنشینان در اتاقک خودرو محبوس شده بود که نیرو‌ها با استفاده از سِت امداد و نجات اقدامات لازم جهت رهاسازی را انجام دادند.

پس از خارج کردن مصدوم از کابین و تحویل او به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در چالوس دستگیر شد

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررس‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۱۰ موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف ۶ موتورسیکلت از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو درگلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه وحساس در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه باسرقت شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را شناسایی با توجه به اینکه سارق در ارتکاب جرم بسیار حرفه ایی عمل می‌کرده با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه تاکنون به ۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷ کیلو حشیش از عامل افیونی در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از خودروی متهم ۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

دستگیری سارق منزل با ۱۱ فقره سرقت در نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم که از سارقان سابقه دار و محکومان به زندان که به تازگی از حبس رهایی یافته، این فرد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و ۱۱ فقره سرقت اقرار کرد.

سرهنگ شالیکار افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.