مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۶ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۶ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل افیونی با ۸۰۰ گرم مواد در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: پس هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.