استاندار البرز گفت: ۳۷۰ نفر در حوزه انتخابیه البرز تا پایان آخرین روز، ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین آمار ثبت نام کاندیداهای انتخابیه استان البرز با بیان این که ۸۶ درصد داوطلبان به حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تعلق دارند، گفت: تا پایان آخرین روز ۳۷۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۱۹ نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد بوده و باقی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان ثبت نام کرده اند.

او با بیان این که  ۲۹ نفر در وزارت کشور ثبت نام کرده اند، افزود: طبق آمارها هفتاد و سه نفر از  ثبت نام کننده ها وبه عبارتی ۲۰ % آن ها خانم  و دویست و نود و هفت نفر و به عبارتی ۸۰% آن ها  آقا هستند.

شهبازی با اشاره به مشاغل ثبت نام کنندگان گفت: از میان ثبت نام کنندگان؛ ۳۱ نفر فرهنگی، ۱۴۳ نفر کارمند، ۳۷ نفر استاد، ۴ روحانی، ۳۰ نفر بازنشسته، ۹ نفر بیکار، ۷۳ نفر ایثارگر و به سایر مشاغل مشغول هستند.

او با بیان این که بیشترین فراوانی گروه داوطلبان سنی بین سنین ۳۶ تا ۴۰ سال بوده است، افزود: از بین ثبت نام کنندگان ۸ نفر سابقه نمایندگی، ۵۷ نفر سابقه داوطلبی و ۳۲۰ نفر افرادی بودند که قبلا هم ثبت نام کرده بودند.

استاندار البرز در پایان با اشاره به این که درصد مشارکت در این دوره ۳۲ % افزایش داشته است، گفت: در مرکز انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد هر ۱۶۰ نفر برای یک کرسی داوطلب شده اند و در مرکز انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان ۵۱ نفر برای یک کرسی با هم رقابت می کنند و این مرکز انتخابیه معادل نرم کشوری است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.