در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد.


بیشتر بخوانید: قدیس‌ها برنده نبرد قعرنشینان جزیره 


لیورپول مقابل میزبانش بورنموث به پیروزی سه بر صفر دست یافت. الکس اوکسلیدچمبرلین در دقیقه ۳۵، نبی کیتا در دقیقه ۴۴ و محمد صلاح در دقیقه ۵۴ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

شاگردان کلوپ با این برد ۴۶ امتیازی شدند و با ۱۵ برد و یک مساوی با اقتدار صدرنشین هستند. بورنموث نیز با ۱۶ امتیاز پانزدهم است.

تاتنهام در لندن میزبان برنلی بود که با پنج گل پیروز شد. هری کین دو بار در دقایق ۴ و ۵۴، لوکاس مورا در دقیقه ۹، هئونگ مین سون در دقیقه ۳۹ و موسی سیسوکو در دقیقه ۷۴ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا شاگردان مورینیو با باخت هفته گذشته مقابل منچستریونایتد را فراموش کنند.

تاتنهام با این برد ۲۳ امتیازی شد و تا رتبه پنجم صعود کرد. برنلی هم با با ۱۸ امتیاز سیزدهم است.

در دیگر مسابقه همزمان، مصاف تیم‌های واتفورد و کریستال پالاس با تساوی بدون گل به پایان رسید. هدایت واتفورد شب گذشته به نایجل پیرسون سپرده شد و این مربی ۵۶ ساله در نخستین دیدارش که جانشین کیکه سانچس فلورس شد، به تساوی رضایت داد. واتفورد با ۹ امتیاز قعرنشین لیگ جزیره است. عقاب‌ها هم ۲۲ امتیازی شدند و در رتبه هفتم جای دارند.


بیشتر بخوانید: شفیلدیونایتد ۳ - منچستریونایتد ۳/ پیروزی در دقیقه آخر از دست رفت


انتهای پیام/

نتایج هفته شانزدهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار