در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳، چهار دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳، چهار دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه این هفته فوتبال انگلیس، تیم منچستریونایتد در شب بازگشت آقای خاص به ورزشگاه اولدترافورد میزبان تاتنهام بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

مارکوس رشفورد ابتدا در دقیقه شش شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما دله علی در دقیقه ۳۹ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۴۹ باز هم رشفورد این بار از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا مورینیو سرمربی جدید تاتنهام که از زمان تحویل گرفتن هدایت این تیم، همه مسابقاتش را با این تیم لندنی پیروز شده بود، نخستین شکستش را با اسپرز مقابل تیم سابقش تجربه کند. (مورینیو فصل گذشته از هدایت منچستریونایتد اخراج شد و سولسشیر جانشین وی شد.)

در جدول لیگ جزیره، شاگردان سولسشیر با این برد ۲۱ امتیازی شدند و به رتبه ششم صعود کردند. تاتنهام هم با ۲۰ امتیاز هشتم است.


بیشتر بخوانید: منچستریونایتد ۲ - استون ویلا ۲/ شیاطین سرخ باز هم امتیاز از دست دادند


در بازی همزمان، چلسی با نتیجه دو بر یک مهمانش استون ویلا را از پیش رو برداشت. تامی آبراهام در دقیقه ۲۴ و ماسون مانت در دقیقه ۴۸ برای آبی‌های شهر لندن گل زدند و تک گل مهمان را ترزگه در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند.

شاگردان لمپارد با این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول باقی ماندند. استون ویلا هم با ۱۵ امتیاز پانزدهم است.

در سایر دیدار‌های همزمان، لسترسیتی با دو گل واردی و مادیسون مهمانش واتفورد را شکست داد و در رتبه دوم پشت سر لیورپول باقی ماند. ساوتهمپتون دو بر یک نوریچ را برد و ولورهمپتون با دو گل وست هم را شکست داد.


بیشتر بخوانید: یک امتیاز نخستین دستاورد لیونبرگ روی نیمکت توپچی ها/ توقف گرگ‌ها در خانه


انتهای پیام/

نتایج هفته پانزدهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار