معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای توسعه باید به سمت دانشگاه رفت زیرا دانشگاه کانون همه اتفاقات درست در هر کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، امروز در نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور با گرامیداشت این روز گفت: هر کشوری که می‌خواهد توسعه یابد و به اهداف خود برسد، باید کار خود را از دانشگاه‌ها شروع کند، زیرا دانشگاه کانون همه اتفاقات درست در کشور است.

مجید خورشیدی افزود: نمی‌شود در جامعه‌ای به دنبال توسعه بود، اما نقش دانشگاه‌ها در آن لحاظ نشود، نمی‌تواند رویکرد مناسبی در کشور اتفاق بیفتد و رد پای دانشگاه در آن نباشد.

او ادامه داد: شما یقین داشته باشید یکی از بالاترین نرخ ضریب دانشگاهی مربوط به ایران است ما هیچ استان و شهرستانی نداریم که در آن دانشگاه وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: به کسانی که دغدغه‌مند کار می‌کنند و به تشکل‌های دانشجویی فارغ از هر طیفی که هستند دستمریزاد می‌گویم و از دانشجویان به عنوان قشری پیشرو انتظار داریم در توسعه نقش داشته باشند.

خورشیدی گفت: شما دانشجویان حق دارید در آینده کشور سهیم باشید و فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.