معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سیستان وبلوچستان از نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان جدید تا پایان سال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در محور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستانمحمد علی حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سیستان وبلوچستان در سومین نشست کارگروه پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: متاسفانه سیستان وبلوچستان در حوزه تصادفات مشکلات زیادی دارد که تمرکز کردن بر روی رفع مشکلات آن امری الزامی است.

او  ادامه داد: امسال ۶۵۷ نفر فوتی در استان در تصادفات استان گزارش شده است که آمار بسیار بالا و نگران کننده‌ای است که رشد ۶/۱ درصدی را نشان می‌دهد.

حمیدیان  تاکید کرد: سیستان وبلوچستان در کشور رتبه ۱۴ در بحث تصادفات را دارد که به دلیل حمل و نقل و جابجایی اتباع خارجه غیرقانونی میزان تصادفات بیشتر بوده و بخش زیادی از تصادفات نیز مربوط به خودرو‌های حامل اتباع بیگانه است.

او تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قراراست ۲۰ دوربین پلاک خوان جدید در استان نصب شود تا بتوان بخشی از این مشکلات را کم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار