مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۸) خراسان رضوی را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این دو حادثه که دیشب رخ داد یک دستگاه خودروی لیفان در محدوه گلبهار و یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در جاده حکیم آباد چناران واژگون شدند.

او ادامه داد: برای امدادرسانی به هر یک از این حوادث دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و مجروحان این واژگونی‌ها را به بیمارستان‌های سوانح و حوادث طالقانی مشهد و همچنین بیمارستان ثامن‌الائمه چناران انتقال دادند.
 


 پایان تلخ یک عروسی!



امیر افشار مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: به‌ دنبال بروز مسمومیت پلمپ سالن پذیرایی تالار شهر ریوش ۵۵ نفر از مهمانان مجلس عروسی در تالار شهر ریوش این شهرستان با گاز مونوکسیدکربن، تیم کارشناسی مرکز بهداشت متشکل از کارشناس بهداشت محیط و بلایا و بیماری‌های مرکز بهداشت برای بررسی علت این حادثه به محل اعزام شد.

او ادامه داد: علت بروز این حادثه نصب نامناسب دودکش بخاری گازی در سالن پذیرایی گزارش‌ شده است که به سبب متصل نبودن دودکش بخاری با لوله و کلاهک به پشت‌بام، تهویه مناسب انجام نمی‌شده است.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: سالن پذیرایی این تالار پلمب شد و مالک تالار تا زمان رفع نقص و اخذ تأییدیه از آتش‌نشانی و اداره گاز حق بهره‌برداری از این سالن را ندارد.

 ۵۵ نفر از میهمانان یک مجلس عروسی در تالار شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
 
 

انتهای پیام // ف.س

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.