تیم‌های امدادی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان آسیا یک مدال طلا و ۳ مدال نقره به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پایانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی پیشکسوتان کشورمان با درخشش تیم‌های امدادی کشورمان در بخش آقایان و بانوان همراه بود.

بر این اساس و در رقابت ماده ٤در٤٠٠متر بخش مردان و رده سنی (٣٥تا٣٩) سال تیم کشورمان با ترکیب (امیر حسین مرادی، حشمت الله سرلک، صادق مظاهری ومسعود بهرامی) با پشت سر گذاشتن تمام تیم‌های آسیایی مقتدرانه بر سکوی نخست قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود کرد.

همچنین در رقابت ماده ٤در١٠٠متر بانوان و رده سنی (٣٥تا٣٩) سال تیم کشورمان با ترکیب (سمیه شمس، سارا رحیمی، فاطمه محمدی و شهناز گودرزی) نایب قهرمان شد و مدال نقره را بدست آورد.

در ادامه تیم ملی امدادی ٤در٤٠٠متر بخش مردان و رده سنی (٥٠تا٥٤) سال که از حضور دوندگانی همچون (بهروز خاکساری، بهنام موگویی، خردمند حیدری و سعید محمدی) در ترکیب خود بهره می برد موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و یک مدال نقره دیگر را برای تیم کشورمان به ثبت برساند.

تیم ملی امدادی٤در٤٠٠متر بانوان رده سنی (٣٥تا٣٩) سال کشورمان نیز همچون تیم‌های امدادی دیگر و با ترکیب (فاطمه محمدی، سمیه شمس، شهناز گودرزی و نسرین پاسدار بخشایش) موفق به کسب مدال نقره در این ماده شد تا تعداد مدال‌های کسب شده  از سوی  تیم‌های ملی امدادی کشورمان در بخش آقایان و بانوان را به عدد٤ برساند.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های دو ومیدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا عصر امروز و با برگزاری مراسم اختتامیه در شهر سرواک کشور مالزی به پایان می رسد. 


بیشتر بخوانید: ۳ مدال طلا دستاورد پیشکسوتان دوومیدانی در آسیا


انتهای پیام/ 

نتایج تیم پیشکسوتان دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار