مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پلمب انباری با ۱۹ تن چای احتکار شده

سرهنگ"غلامرضا براتی"فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: درپی وصول اخباری مبنی بر اینکه مقدار زیادی چای در انباری دپو شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۱۹ تن انواع چای احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش چای‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: هر گونه اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.
 

انهدام باند ۴ نفره سارقان احشام در "تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت ۵ راس احشام و ضرب و شتم مالک آن‌ها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۴ سارق حرفه‌ای در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: احشام سرقتی کشف و تحویل مالک شد و سارقان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در برابر مجرمان و قانون شکنان ایستاده و اجازه سرکشی و جولان را به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل شدند و با طرح ریزی یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده، به سرقت ۱۰ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اعتراف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل در ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از در قرار نگیرد، از در‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره‌های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، در بالکن و پشت بام به قفل‌های مطمئن و حفاظ مجهز باشد و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک که به صورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

قاتلان فراری کمتر از ۴۸ ساعت در کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی، سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: خانمی نهم آذر ماه سال جاری در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از کشته شدن مردی در یک واحد صنفی واقع در شهر کاشان توسط افرادی ناشناس خبر داد.

او، با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله پس از وصول خبر به محل حادثه رسیدند، تصریح کرد: پس از تأیید خبر اولیه توسط مأموران کلانتری، موضوع به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت اعلام شد.

به گفته او، با حضور کارآگاهان در صحنه جرم و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول آقایی ۶۵ ساله بود که بر اثر وارد شدن شئ سختی به سرش به قتل رسیده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سه نفر در این حادثه مشارکت داشتند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک سری تحقیقات اولیه متوجه شدند متهمان پس از انجام قتل، اموال مقتول را سرقت و از محل متواری شده اند.

سرهنگ قربانی، یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی کاشان در نهایت با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند متهمان را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، آن‌ها را که به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده بودند در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او در ادامه افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه انجام شده منکر هرگونه جرمی بودند، اما زمانی که با شواهد و مدارک روبه شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و انگیزه قتل را اختلاف حساب با مقتول اعلام کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند افزود: امنیت و آرامش مردم و جامعه، خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که بخواهند مخل نظم و امنیت جامعه باشند، برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.