رییس هیات هندبال خوزستان از برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروش کجبافی رییس هیات هندبال خوزستان گفت: مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم برتر کشور برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب می‌کنند.

کجبافی با بیان اینکه تیم بهمن بهبهان تنها نماینده خوزستان در این رقابت‌ها است تصریح کرد: نماینده استان در مرحله نخست عنوان سوم مسابقات جنوب کشور را کسب کرد و جواز حضور در دور پایانی را به دست آورد.

به گفته رییس هیات هندبال خوزستان، اغلب بازیکنان این تیم متولد سال ۱۳۸۰ به بعد هستند و حتی یک بازیکن غیربومی در این تیم وجود ندارد که در نوع خود بی سابقه است.

این مقام مسئول در ادامه به مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور در بخش پسران اشاره کرد و اظهار داشت: ما درخواست میزبانی مرحله نهایی این رقابت‌ها را در بهبهان دادیم که امیدواریم فدراسیون با آن موافقت کند.

سروش کجبافی با اشاره به اینکه ۲ نماینده استان در مسابقات نوجوانان منطقه ۷ و ۸ کشور عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات را کسب کردند و به مرحله پایانی صعود کردند، ادامه داد: مرحله پایانی رقابت‌ها با حضور ۸ تیم برتر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات هندبال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.