نامه هشدار ۳۵۰ روانشناس به کنگره درباره بحرانی شدن سلامت روانی ترامپ

صد‌ها روانشناس با ارسال نامه‌ای به کنگره درباره ارتباط استیضاح احتمالی ترامپ و بحرانی شدن سلامت روان او هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، صد‌ها متخصص بهداشت روان با ارسال نامه‌ای به کنگره آمریکا هشدار دادند که سلامت روانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح وی، به شدت در حال افول است.

در بخشی از این نامه که به امضای متخصص بهداشت روان و روانپزشک رسیده، آمده است: «ما به این دلیل اکنون لب به سخن باز کرده‌ایم که اطمینان داریم با نزدیک شدن به زمان استیضاح احتمالی، دونالد ترامپ این ظرفیت را دارد که از این خطرناک‌تر شود و این تهدیدی برای امنیت ملت ماست.»

در این نامه هشدار داده شده است که " عدم نظارت و یا درک جنبه‌های روانی [استیضاح ترامپ]، می‌تواند منجر به نتایج فاجعه آمیز شود. "

سه روانشناس برجسته آمریکایی به نام‌های دکتر «بندی لی»، دکتر «جان زینر» و دکتر «جرولد پست» که این نامه توسط آن‌ها نوشته شده اعلام کرده اند آمادگی دارند درباره شرایط روانی ترامپ و کمک به استیضاح او در کنگره شهادت دهند.

در این نامه روانشناسان از کنگره خواهش کرده اند تا علائم خطر را جدی بگیرند و محرک‌های مخرب که به ترامپ وارد می‌شود را محدود کنند. آن‌ها همچنین آمادگی خود را برای ارائه توصیه‌های مهم و اطلاع رسانی عمومی اعلام کرده اند.

پیش از این برخی از روانشناسان در خصوص بیماری نارسیسیم و خودبرتربینی ترامپ هشدار داده بودند.

در این نامه روانشناسان اعلام کرده اند روند استیضاح ترامپ با خودبرتر بینی او مغایرت دارد و این رویه بحران شدید روانی او را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار