کرمانشاهی ها امروز ثابت کردند که طبیعت را بیش از هر چیزی دوست دارندو به آن عشق می ورزند.

حضور پرشور کرمانشاهیان در روز نهالکاریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امروز آسمان هم از دیدن سیل جمعیت در منطقه حفاظت شده چالابه به وجد آمده بود ابرها جای خود را به تابش خورشید دادند گویا آسمان هم از این حرکت مردم خوشحال بود۱۴ آذر مردم کرمانشاه در منطقه حفاظت شده چالابه تاریخ منابع طبیعی و درختکاری را به گونه دیگر رقم زدند.

نهالهای بنه،بلوط و گلابی جنگلی را در سرزمین مادریشان کشت کردند تا درخت شوند درختی که به آنها اکسیژن هدیه میکند و نشاط را برای فرزندانشان به ارمغان می آورد.

امروز ۱۴ آذر تمامی اقشار مردم دعوت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه را قبول کردند و در حضوری وصف ناشدنی هزاران نهال کاشتند تا درختانی شوند که همیشه دستانی به آسمان داشته و شکرگذار خدای خود هستند.

ما در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مراتب تقدیر و تشکر خود را از این شایسته مردان، زنان،کودکان و نوجوانان که دعوت ما را لبیک گفته و چهارده آذر را به روزی بیاد ماندنی تبدیل کردند اعلام می داریم.

امید است در هفته منابع طبیعی (۱۵اسفند۹۸) را با همین شور و نشاط برگزار نمایند و ثابت کنند فرزندان زاگرس همیشه طالب سربلندی و سرسبزی خاک پرگهر‌خود بوده و هستند.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.