همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) مراسم جشن ازدواج ۵۷ نفر از کارکنان پایور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در هنگ مرزی تایباد برگزار گردید.

برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی در هنگ مرزی تایباد + تصاویربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هدف از برگزاری مراسم جشن ازدواج مرزبانان را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و یک امر ضروری عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این مراسم در نقطه صفر مرزی نشان دادن صلابت و امنیت پایدار به مردم ایران اسلامی نیز بود که بحمدالله در مرز‌های خراسان رضوی این آرامش حکم فرماست، که به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین  رامیار  رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی  خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به هدف گذاری در حوزه نهادینه نمودن فرهنگ ازدواج آسان گفت: این دومین مرحله جشن ازدواج مرزبانان در استان است و امیدواریم بتوانیم همرزمان دیگرمان که شرایط ازدواج را دارند در مراسمی با شکوه جشن ازدواجشان را برگزار نماییم.

در این مراسم بصورت نمادین برای یکی از زوج‌های حاضر خطبه عقد جاری شد و همچنین به کلیه زوج‌های حاضر علاوه بر اهداء کارت هدیه از سوی فرماندهی مرزبانی استان، کلیه کارکنان به مرخصی تشویقی و استفاده از اماکن رفاهی به صورت رایگان اعطاء گردید.

در پایان این مراسم زوج‌های جوان راهی مشهد  شدند تا با استعانت از امام هشتم (ع) زندگی مشترکشان را آغاز نمایند.
 
 
برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی در هنگ مرزی تایباد + تصاویر
 
برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی در هنگ مرزی تایباد + تصاویر
انتهای پیام// ز.م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.