سعادتی درباره حواشی به وجود آمده درباره انتشار فیلم اخراج یکی از مددجویان از گرمخانه بانوان توضیحاتی داد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی به وجود آمده در چند روز اخیر مبنی بر اخراج یکی از مددجویان از گرمخانه بانوان با تاکید بر این نکته که درگیری به وجود آمده میان مجریان گرمخانه بود، گفت: مجریان گرمخانه به دلیل آنکه کیفیت کار یکدیگر را زیر سوال ببرند این درگیری را شکل دادند و به عقیده من برخی از عوامل سازمان خدمات اجتماعی نیز در این ماجرا ذی مدخل هستند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به موقعیت مکانی گرمخانه بانوان در منطقه ۱۲ (خیابان شوش) بیان کرد: ما مجموعه‌ای را به سازمان رفاه معرفی کردیم که برای مدت کوتاهی (فصل سرما) پذیرای مددجویانی باشند که سرپناهی ندارند، اما بعد از به اتمام رسیدن قرارداد ما دو راه پیش رو داشتیم که یکی از آن‌ها تعطیلی گرمخانه و دیگری ادامه فعالیت با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بود که ما راه دوم را انتخاب کردیم.

سعادتی تصریح کرد: ما برای اداراه گرمخانه در نامه نگاری‌های انجام شده از سازمان رفاه خواستیم که NGO‌های دارای صلاحیت و مورد تایید سازمان بهزیستی را به شهرداری تهران جهت اداره گرمخانه معرفی کند.


بیشتر بخوانید: احداث گرمخانه بانوان در منطقه ۸ تهران 


او تشریح کرد: در حال حاضر در اداره گرمخانه منطقه شوش هیچ رابطه پیمانکاری وجود ندارد و این گرمخانه با کمک خیرین دایر است.

شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح مشکلات به وجود آمده بیان کرد: سال گذشته که ما به صورت موقت یکی از اماکن خود که برای آن نیز برنامه اقتصادی داشتیم (رستوران و تالار عروسی) را برای مدت ۴ ماه به آن‌ها به صورت موقت جهت دایر کردن گرمخانه تحویل دادیم اما آن‌ها از ما خواستند که کل ساختمان را به آن‌ها بدهیم تا به شکل پیمانکاری آن را اداره کنند.

سعادتی با تاکید بر این نکته که بسیاری از مناطق پایتخت گرمخانه ویژه بانوان ندارند، تاکید کرد: برخی از نهاد‌ها به جای آنکه بیایند و کار خوب شهرداری مناطق را به نام خود رقم بزنند بهتر است از ظرفیت دیگر مناطق جهت احداث گرمخانه استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
اين بيچاره ها چرا روي زمين خوابيدن
پس كميته امداد چيكار داره ميكنه ؟
شهرداري برا گرمخونه ها صندوق صدقات بذاره تو خيابونا
آخرین اخبار