رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی در اکثر نقاط استان، بر ضرورت قانونمندی رانندگان تاکید کرد و گفت: تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف در اکثر نقاط استان، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه به وجود آمد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در جریان است؛ افزود: تردد از محور خلخال-اسالم با لحاظ وجود کولاک مقطعی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صفوی با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محور‌ها انجام شده، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید کرد و گفت: در محور‌های سرچم، پارس آباد و بیله سوار شرایط جوی بارش باران حاکم است.

او بیان کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن محور‌های مواصلاتی، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.