نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن فتنه اخیر بی‌بدیل بود؛بدون رهنمود‌های او سرانجام خوبی برای کشور رقم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد،گفت: نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن فتنه اخیر بی‌بدیل بود؛اگر صحبت‌ها و رهنمود های او نبود،امروز کشور دچار فتنه‌ای می‌شد که سرانجام خوبی نداشت.

رئیس دفتر مقام معظم در ادامه به معرفی و تودیع نماینده ولی فقیه در لرستان اشاره و افزود: برای سرباز امام زمان(عج) تودیع معنایی ندارد و آقای میرعمادی از این پس در جای دیگر خدمت می‌کند؛ 12 سال زحمت کشیدند و از ایشان تشکر می‌کنیم.

او در ادامه به بیان برخی ویژگی‌های نماینده جدید ولی فقیه در لرستان اشاره و عنوان کرد: حجت الاسلام شاهرخی از خانواده‌‌ای اصیل و شناخته شده است و خدمات ایشان نیز مشخص است و سوابق درخشانی دارد و همه شرایط لازم را برای تصدی امام جمعه دارد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: انتخاب امام جمعه در مراکز استان و نمایندگی ولی فقیه به این سادگی نیست، از چندین ماه قبل و شاید نیمه سال افراد مختلفی معرفی می‌شوند که همه خوب هستند اما باید ببینیم کدام یک بهتر است که قرعه بنام آقای شاهرخی افتاد.

 گلپایگانی تاکید کرد: هرچه فتنه در دنیا است بدون اغراق می‌گویم زیر سر آمریکا و انگلیس و اسرائیل است.

او تصریح کرد: بعید ندانید که اگر روزی کشور عراق تحت اختیار آنها قرار گیرد، مراقد اهل بیت را با خام یکسان کنند؛ آنها جنایتکارانی هستند که اولین اصلشان دشمنی با اهل بیت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی و نظامی در حوادث اخیر،افزود: حمایت مردم از نظام و برگزاری راهپیمایی‌های چند صد هزار نفره بی نظیر بود اما برخی افراد ساده دل از مسائل بوجود آمده حمایت کردند و اگر رهبری آن صحبت‌ها را نمی‌کردند جلوی فتنه گرفته نمی‌شد.

گلپایگانی تاکید کرد: افتخارات بزرگ مردم لرستان یکی دو تا نیست‌؛ لرستان شخصیت والایی چون حضرت آیت الله العظمی بروجردی دارد که سال‌های سال پرچمدار تشیع بود، بزرگمردی که در رجال بی‌نظیر بود.

این مسئول تصریح کرد: درب خانه روحانی باید بر روی مردم باز باشد و اگر توانست گره‌ای از مشکل مراجعه کننده را باز کند و اگر هم نتوانست با مهربانی و محبت با وی برخورد کند.

انتهای پیام/د/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.