مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از احداث ۹ پروژه مربوط به زیرساخت‌های گردشگری در بخش دولتی، در ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: این پروژه‌ها شامل اجرای راه دسترسی به اقامتگاه‌های بوم‌گردی جیامان و جمالی، گازرسانی به مجتمع ثامن فاروج و گازرسانی به اقامتگاه بوم‌گردی جیامان بوده است.

یزدان پناه افزود: اجرای آلاچیق پارک شیرکوه شیروان، سرویس بهداشتی روستای زمان صوفی، آب‌رسانی به رباط قره بیل، سفره‌خانه سنتی مهان و امیرخانلو و آب‌رسانی به کمپ اسفیدان از دیگر پروژه‌های زیرساختی است که در بخش دولتی در ۸ ماهه امسال انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۴ پروژه دیگر نیز از سوی این اداره کل امسال آغازشده و در حال احداث است، گفت: اجرای پروژه‌های گازرسانی، تکمیل کمپ‌های گردشگری، ایجاد راه‌های دسترسی و احداث سرویس‌های بهداشتی و آلاچیق در تفرجگاه‌های گردشگری ازجمله این ۱۴ پروژه است.

یزدان پناه افزود: ۵۵ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال در بخش دولتی و ۴۷۳ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال در بخش خصوصی حجم سرمایه‌گذاری گردشگری در ۸ ماه گذشته در خراسان شمالی است.

انتهای پیام/ ر

۹ پروژه زیرساختی بخش گردشگری در خراسان شمالی احداث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.