معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان را فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های استان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: این مسابقات یک رویداد بین المللی است که می‌توانیم ظرفیت‌های استان را در سطح جهان و کشور به نمایش بگذاریم.

بیگ زاده با تاکید بر تشکیل هر چه سریع‌تر گروه‌های کاری، افزود: تمام هتل‌ها و مهمانسرا‌های بخش خصوصی و دولتی برای اسکان مهمانان بررسی و محل نهایی متناسب با سطح مهمانان مشخص شود و در این بین دستگاه‌های اجرایی استان نهایت همکاری را با کمیته اسکان این مسابقات داشته باشند.

او عنوان کرد: زیرساخت‌ها و محوطه سازی سالن‌های ورزشی مورد نظر برای برگزاری این مسابقات انجام شود و تجهیزات ایجاد شده تا سه روز آینده تست شود.

بیگ زاده گفت: تجربه نشان می‌دهد مهمانان خارجی از بدو ورود به دنبال تعویض پول‌های خود هستند بنابراین یک صرافی در ورودی فرودگاه بجنورد پیش بینی شود.

او تاکید کرد: اهمیت برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان بر کسی پوشیده نیست و می‌دانیم یک فرصتی ارزشمند برای استان است و در زمان برگزاری این مسابقات دوربین‌های زیادی استان را به نمایش می‌گذارند و نام خراسان شمالی از تلویزیون‌های ملی و بین المللی شنیده خواهد شد.

معاون استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تور‌های گردشگری را برای معرفی استان پیش بینی کند و اداره کل حمل و نقل و راهداری مسئول ایاب و ذهاب مهمانان این مسابقات است.

ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در روز‌های ۲۵ تا ۳۰ آذر ماه  در محل سالن ورزشی دانشگاه بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان فرصتی برای معرفی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.