شورای راهبردی کانون ورزشکاران شورای ائتلاف جمعیت انقلاب اسلامی با حضور محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان برگزار شد.

عباسیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان در نشست شورای راهبردی کانون ورزشکاران شورای ائتلاف جمعیت انقلاب اظهار کرد:شکل گیری اجتماع بزرگ ورزشکاران به میدان آمدن نیرو‌های ورزشکار در صحنه‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: فضلیت اجتماعات ورزشکاران سلامت، امنیت و نشاط اجتماعی بوده و نقطه ارزشمند آن پیوند گروه‌ها اجتماعی و ایجاد شبکه‌های بزرگ صنفی در جامعه ورزش برای نیل به اهداف بزرگ حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب است.

وزیر اسبق ورزش و جوانان افزود:اجتماع بزرگ ورزشکاران حاصل اراده و تلاش و خرد جمعی برای ایجاد یک اتفاق بزرگ همچون این همایش است.

او یادآور شد: توقعات جامعه از ورزشکاران تعالی روحیه پهلوانی و اثربخشی اجتماعی آن در جامعه و ایجاد گروه‌های مرجع و مهم در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری هاست و این اثر بخشی با حضور موثر و اراده‌ای هوشمندانه و هدفمند در جامعه بدست می‌آید.

عباسی تصریح کرد: ورزش و ورزشکار بدون هدف تاثیرگذار در نشاط و سلامت جامعه کاربردی نیست و هنگامی اثر آن وجود دارد که نشاط جامعه را تراوش کند.

او جهت دهی دست اندرکاران ورزش به عنوان الگو و لیدر‌های اجتماعی بسیار با اهمیت خواند و افزود: فعالیت‌های شبکه‌ای جامعه ورزش برای سمت دهی در انسجام افراد جامعه شکل گیری شود تا موثر باشد.

در ابتدای این نشست عبدالرضا ساور دبیر کانون ملی قشر ورزشکاران نیز با ارائه گزارشی از فرآیند شکل گیری کانون و فعالیت‌های آن بالاخص برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران شورای ائتلاف جمعیت نیرو‌های انقلاب اسلامی در تهران و ساماندهی کانون در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار