مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عامل آتش زدن خودروی دولتی در "فلاورجان

سرهنگ"حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: به دنبال اعتراضات مردمی در خصوص افزایش قیمت بنزین عده‌ای از اراذل و اوباش و فرصت طلب از این موقعیت سؤاستفاده کرده و با موج سواری بر اعتراضات مردم به ایجاد اغتشاش و نا آرامی در برخی از نقاط شهرستان قلاورجان از جمله شهر قهدریجان کردند.

او افزود: پس از اینکه مردم به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خط خود را از خط اشرار جدا کردند، موضوع شناسایی و دستگیری عناصر فرصت طلب و معاند که در معابر و خیابان اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی کردند در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

سرهنگ نیکبخت گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران و بکارگیری یک سری اقدمات ویژه پلیسی یکی از این عناصر آشوب گر که اقدام به آتش زدن خودروی شهرداری قهدریجان کرده بود شناسایی وبا هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه امنیت، خط قرمز پلس است گفت: ماموران جان برکف پلیس با تمام کسانی که به اموال و اماکن عمومی تعرض کرده و امنیت مردم را به مخاطره انداختند قاطعانه برخورد می‌کند.
 

كشف بیش از یک تن آهن آلات ریلی مسروقه از سوی پلیس راه آهن اصفهان

سرهنگ "محمد رضا زارعی" رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر طرح‌های ابلاغی از فرماندهی پلیس راه آهن کشور و پوشش کامل انتظامی در ایستگاه‌های راه آهن، ماموران پلیس راه آهن اصفهان در طول ماه گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر سارق و تحصیلگر اموال مسروقه شدند.

او افزود: همچنین به منظور تشدید اثر بازدارنده در جلوگیری از تکرار جرم، یک واحد صنفی که اموال را خریداری کرده بود نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس راه آهن با تلاش شبانه روزی خود، امنیت پایدار ریلی در تمامی خطوط و ایستگاه‌ها را برای جابجایی ایمن کالا و آرامش خاطر مسافران برقرار و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی علی الخصوص مسافران زائر آقا امام رضا (ع) را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان به مسافران قطار‌ها توصیه کرد: هنگام حضور در ایستگاه راه آهن برای سوار شدن به قطار، حتماً به سامانه تصویری هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه و حین مسافرت با قطار چنانچه با مسافرانی که از قبل آن‌ها را نمی‌شناسید در کوپه قطار همسفر شدید، از دریافت هرگونه خوراکی از آن‌ها خودداری کنید.
 

کشف سموم شیمیایی قاچاق در ایستگاه بازرسی نایین

علی ملکی آهنگران"معاون عملیات پلیس استان اصفهان اظهار داشت: عوامل ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل و بازرسی خورو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۹۵ گونی موادشیمیایی سمی، تعداد ۶۳ فشارسنج صنعتی، تعداد ۱۵ گلدان فلزی وتعداد ۱۰ گونی سم کشاورزی خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

معاون عملیات پلیس استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی که نظام اقتصادی جامعه را مختل می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را هرگز نخواهند داد.
 

رد پای سارق گوشی‌های تلفن همراه در سایت‌های واسطه گر

سرهنگ "جواد درستکا" رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه قضائی به پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مراجعه و عنوان کرد که گوشی تلفن همراه سرقت شده خود را عیناً مطابق مشخصات آن در یکی از سایت‌های تبلیغاتی مشاهده کرده است که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: شاکی پرونده، عنوان کرد چندی پیش فرد یا افرادی ناشناس اقدام به سرقت تلفن همراه وی کردند و پس از آن با تهیه عکس و درج آگهی در معرض فروش قرار داده اند.

سرهنگ درستکار گفت: نهایتاً با اقدامات تخصصی ماموران موفق شدند هویت متهم را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.
 

جان باختن راننده سمند در برخورد با کامیون

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز خودروی سمند با یک دستگاه کامیون در این بزرگراه برخورد کرد و راننده سمند در این حادثه در دم جان باخت.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: گروه‌های امداد ونجات ۱۳ و ۵ از ایستگاه‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و خودروی سمند که زیر زیرکامیون پرس شده بود با استفاده از تجهیزات آتش نشانی آزاد سازی و نشت بنزین کنترل سپس جسد راننده از داخل خودرو خارج شد.


انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.