معاون رئیس قوه قضاییه گفت: صدای معترض را باید بشنویم و اهل انتقاد باشیم اما با اشراری که با عقده نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند، باید برخورد کرد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی معاون رئیس قوه قضاییه امروز در نشست قضایی در کاشان گفت: باید صدای معترض را شنید و اهل انتقاد باشیم، اما با اشراری که با حقد و کینه به تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند نباید همسو شد و باید با تمام توان، با آن قاطعانه برخورد کرد.

او افزود: رشد جامعه در گرو آنست که انتقادکننده و انتقادپذیر باشیم، اما نباید با کسانی که با عقده وارد صحنه می‌شوند و در جای دیگر درد کشیده اند هم داستان شد.


به گفته او موج سواری دشمنان انقلاب اسلامی بر شرایط اخیر اعتراضات بویژه استکبار که نمی‌توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند ناموفق و استخوان در گلو شده است.

معاون رئیس قوه قضائیه  با اشاره به اینکه به محض وقوع جریانات در کشور دشمن شروع به سوء استفاده از اوضاع و گمان غلط دارد که فاتحه نظام خوانده است گفت: همانطور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس باروحیه اتحاد، مقاومت، مقابله و از پای انداختن دشمن با وجود نداشتن هیچ گونه امکانات توانستند دشمن را شکست دهند هم اکنون نیز نیرو‌های مسلح با تلاش استکبار در ساقط کردن نظام با اتحاد، یکصدا و یکدل و متفق مقابله کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی  تصریح کرد: نیرو‌های مسلح با همین اتحاد و در اوج غربت در زمان جنگ تحمیلی توانستند با دشمن مقابله کنند و در اوج اقتدار قرار بگیرند.

او، ایجاد امنیت را کار نیرو‌های مسلح و سازمان قضایی دانست و گفت: دستگاه قضایی و نیرو‌های مسلح دو بازوی انقلابی هستند که باید بدون ایجاد مزاحمت برای یکدیگر و با اتحاد و همدلی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای در ایجاد امنیت به همدیگر کمک کنند.

به گفته او  نگذاریم نیرو‌های مسلح آسیب ببینند و از آن‌ها حمایت کنیم و طوری با آن‌ها رفتار کنیم که در آن‌ها رغبت و انگیزه ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی  با اشاره به افتتاح دادسرای نظامی در شهرستان کاشان گفت: افتتاح این دادسرا کار آگاه سازی را آسان و از رفت و آمد به استان جلوگیری می‌کند و تسهیل برای تردد در زمان و مکان و کاهش هزینه‌ها را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید:رئیس قوه قضاییه به اصفهان سفر می کند



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.