مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: امسال هشت هزار پرونده برای متخلفان اقتصادی و صنفی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده‌ها در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا و یا عرضه خارح از شبکه کالا‌های اساسی در ادارات مختلف استان تشکیل و متخلفان به پرداخت ۷۸۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

او از افزایش نظارت و بازرسی‌ها بر بازار استان پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۳۷۰ پرونده تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی و کم‌فروشی، امتناع از عرضه کالا به مشتری، تقلب و یا عرضه خدمات به قیمت خارج از عرف تشکیل و متخلفان اقتصادی به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهارکرد: در حال حاضر بازرسی گشت‌های تلفیقی و مشترک به صورت مستمر و منظم برای پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات متاثر از افزایش قیمت بنزین انجام می‌شود.

رحیمی‌آذر گفت: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

او اظهار داشت: با توجه به متمرکز بودن اعتبارات اداره کل تعزیرات حکومتی استان در تهران برای پیشرفت امور اداری و ساماندهی به وضعیت نامناسب ادارات شهرستانی از جمله اداره تعزیرات حکومتی خلخال نیازمند حمایت فرمانداران و توجه ویژه آن‌ها در تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.