دروازه بان ملی پوش باشگاه آذرخش کردستان گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل جدید پیشرفت زیادی داشته است و جذابیت رقابت‌ها بالا رفته است.

خواجوی: لیگ فوتبال بانوان پیشرفت بسیاری داشته است

زهرا خواجوی دروازه بان ملی پوش تیم آذرخش کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سطح لیگ برتر فوتبال بانوان در سال‌های اخیر به خصوص در این فصل پیشرفت زیادی داشته است. در لیگ  ۹۸ شاهد جذابیت بالای رقابت‌ها هستیم. ۶ تیم صدر جدول فاصله نزدیکی به هم دارند و هر کدام به عنوان یک مدعی به کار خود ادامه می‌دهد.

او تصریح کرد: به قدری جذابیت رقابت‌ها افزایش پیدا کرده است که برخلاف سال‌های گذشته تکلیف قهرمان و نائب قهرمان لیگ به هیچ عنوان مشخص نیست. تیم ما هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم رقابت‌ها قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


خواجوی افزود: ترکیب تیم ما از بازیکنان ملی پوش بزرگسال و جوان تشکیل شده و تمام تلاش و هدفمان این است که برای قهرمانی در لیگ با سایر رقبا مسابقه دهیم. کادرفنی تیم آذرخش هم کمک بزرگی به ما بازیکنان می‌کنند.

دروازه بان تیم آذرخش کردستان در ادامه گفت: برخی داوران جوانی که چند هفته برای قضاوت به لیگ آمده بودند سطح جذابیت و کیفیت مسابقات را پایین آوردند اما چند داور جوان هم بودند که قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

خواجوی تصریح کرد: قرارداد مالی بازیکنان خانم بسیار پایین است، اما در سال‌های اخیر نسبت به گذشته وضعیت قرارداد‌های ما بهتر شده، متاسفانه هنوز یکسری از تیم‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ پرداخت مالی به بازیکنانشان نداشته اند و خطر انحلال به شدت آن‌ها را تهدید می‌کند. به غیر از چند تیم در لیگ برتر بانوان که حامیان مالی بسیار خوبی دارند، سایر تیم‌ها با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار