هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

یکشنبه/////جدال صدرنشینان در هفته هفتم فوتبال بانوان/ استارت لیگ بانوان بعد از استراحت ۲ هفته‌ای

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، بم، سنندج، اصفهان و آبادان برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم شهرداری بم میزبان هیئت فوتبال البرز است آذرخش کردستان به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس جنوبی بوشهر _ آویسا خوزستان

پارس جنوبی بوشهر در این هفته میزبان تیم آویسا خوزستان خواهد بود، پارس جنوبی تا اینجای فصل بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد و تیم آویسا هم با کسب یک امتیاز در جایگاه یازدهم است، خطر سقوط به لیگ دسته یک این ۲ تیم را به شدت تهدید می‌کند و آن‌ها برای بهبود کیفیت خود در جدول رقابت‌ها نیاز به سه امتیاز این بازی دارند هر چند که هر تیمی که پیروز این دیدار شود جایگاهش در جدول هفته هفتم تغییر نخواهد کرد.

ملوان بندرانزلی _ شهرداری سیرجان

ملوان انزلی در دیگر بازی این هفته میزبان شهرداری سیرجان است. ملوانی‌ها تا اینجای فصل با پنج امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند و سیرجانی ها هم با ۱۰ امتیاز در رده ششم لیگ هستند، احتمال بسیاری وجود دارد که این بازی به دلیل غیبت تیم شهرداری سیرجان برگزار نشود، چرا که این تیم در روز‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات درون باشگاهی و پرداخت نشدن هزینه سفرشان به انزلی نمی‌رود، هر چند که تیم سیرجان در فصل گذشته لیگ بانوان به عنوان نائب قهرمانی فصل ۹۷ رسید، اما در لیگ ۹۸ شرایط چندان مطلوبی ندارد و تا رده‌های ششم سقوط کرده است.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


شهرداری بم _ هیئت فوتبال البرز

شهرداری بم در دیدار حساس این هفته میزبان دختران البرز خواهد بود، بمی‌ها که با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند در هفته هفتم باید با حریف رده سومی خود بازی کنند، هر چند که تیم هیئت البرز اولین حضور خود در لیگ برتر بانوان را تجربه می‌کند، اما توانسته در کوران رقابت‌ها به خوبی از حریفان پیشی بگیرد و با امتیازی بالاتر از مدعیان به کار خود ادامه دهد. البرز با کسب پیروزی در این بازی همچنان در جایگاه سوم باقی می‌ماند، اما بم اگر نتیجه این بازی را واگذار کند صدر جدول را باید به تیم آذرخش کردستان واگذار نماید.

آذرخش کردستان _ ذوب آهن اصفهان

آذرخش کردستان در بازی حساس دیگر هفته میزبان تیم ذوب آهن خواهد بود. تیم آذرخش با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم (صدرنشین لیگ) در جایگاه دوم جدول قرار دارد و در صورت کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند صدر جدول را از بمی‌ها واپس بگیرد، آذرخش تا ایجای فصل بدون هیچ شکستی به کارش ادامه داده است.

سپاهان اصفهان _ همیاری آذربایجان غربی

سپاهان اصفهان در هفته هفتم رقابت‌ها میزبان تیم همیاری خواهد بود، سپاهانی‌ها تا اینجای فصل با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل همیاری به رده سوم لیگ صعود می‌کنند، تیم همیاری هم با ۴ امتیاز در جایگاه دهم است و برای بهبود جایگاه خود نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

پالایش گاز ایلام _ لران شیراز

پالایش گاز ایلام در دیگر بازی این هفته میزبان لران شیراز خواهد بود، پالایشی‌ها تا اینجای فصل با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند و می‌توانند با غلبه بر حریف خود یک پله در جدول صعود کنند، تیم لران هم با ۶ امتیاز هشتم لیگ است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار