دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه با شفافیت مالی تمام نمایندگان و مسئولان ۱۰۰ درصد موافقم، گفت: از نظر مالی به جایی بند نیستم و هزینه تبلیغات را هم ندارم.

کار مجلس نظارت درست استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری که برای ثبت نام انتخابات به حوزه انتخابیه تهران مراجعه کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه منِ مسئول ممکن است اشتباهاتی داشته باشم، اما اصل نظام که برای خود مردم است. من معتقدم کسی که حتی اگر مسلمان هم نیست، اگر ایرانی باشد، باید به خاطر کشورمان نشان دهیم که پای کار هستیم و به مسئولان فشار بیاوریم که خوب عمل کنند و اگر اشتباهی مرتکب شدند نقد لازم را داشته باشیم.

او ادامه داد: در فرصت‌هایی مانند این روز‌ها و بزنگاه‌ها وارد شویم که خودمان بتوانیم نظام را اداره کنیم. مجلس دو کار قانون‌گذاری و نظارت را به درستی انجام دهد و به کار و عملکرد وزار نظارت خوب داشته باشد. نباید اوضاع به گونه‌ای بشود که مردم مدام فریاد بزنند و شرایط خراب شود و اشرار وارد میدان شوند.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: اکنون فرزندان خوب کشور ما که مشکل دارند، مانده اند در حالی که نماینده مردم باید بیایند و حق ملت را فریاد بزنند و وزیر را زیر سوال ببرد و اگر نشد تغییرش بدهد. نمایندگان باید پای کار بایستند و نترسند و به همین مردمی که از آنان رأی می‌گیرد، دل بدهد؛ همین افراد به گردن ما حق دارند و باید هوای آنان را داشت.

او تأکید کرد: کار مجلس نظارت درست است و اگر این عملیاتی نشود همین داد‌ها و بیداد‌ها و سرو صدا‌ها را خواهیم داشت. برخی‌ها از این وضعیت سوءاستفاده می‌کنند، همه که دوست نیستند و دست به کار‌هایی می‌زنند که هیچ کس نمی‌تواند توجیه کند. خود مجلس باید بتواند در ابتدا بر خود نظارت کند و اجازه ندهد که هر کسی هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

آقا تهرانی تصریح کرد: اگر هم کسی تخلفی انجام داد باید زودتر برخورد کند تا بقیه اجرای عدالت در آن را مشاهده کنند. مردم به نمایندگان اعتماد دارند که رأی آنها را قبول می‌کنند، اما اگر بنا باشد تخلفی انجام دهند آن اعتماد سلب می‌شود.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: قاعدتا مورد حمایت جبهه پایداری هستم البته این جبهه اصولی دارد، ولی من از طرف آن داوطلب نشده‌ام؛ می‌خواهم وارد جریان رقابت‌های انتخاباتی شوم تا از این مردم که اینقدر اذیت شده اند دفاع کنم. مردم در مورد همه مسائل اذیت شده‌اند و دولت باید بهتر عمل می‌کرد.

او ادامه داد: پیش از این چنین احساس مسئولیتی در قبال مردم کردم، اما رأی کافی را کسب نکردم. این بار به عنوان یک انسان عادی و نه از طرف جبهه پایداری برای شرکت در انتخابات آمده ام. دوست دارم افراد خوبی وارد میدان شوند، بسیاری از جوانان مخصوصا تماس گرفته ام که به میدان بیایند و کمکشان می‌کنیم که به مردم و نظام خدمت کنند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با نشان دادن پاکت حق روضه خوانی به خبرنگاران گفت: با شفافیت مالی تمام نمایندگان و مسئولان ۱۰۰ درصد موافقم؛ هم اکنون خرجی من از محل پول روضه خوانی است. از نظر مالی به جایی بند نیستم و هزینه تبلیغات را هم ندارم دوره‌های قبل نیز اقلام تبلیغاتی چاپ نکردم. قاعدتا اگر مشکلی نداشته باشم صلاحیتم مورد تأیید شورای نگهبان قرار می‌گیرد. اعضای شورای نگهبان افرادی نیستند که به خاطر پول و مال دنیا، کسی را رد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
موفق باشید حاج آقای عزیز . دوست داریم .
آخرین اخبار