شرکت اکتیویژن به تازگی اعلام کرد که به بازی Call Of Duty: Modern Warfare حالت مبارزه سه به سه اضافه خواهد شد.

اضافه شدن حاله سه نفره به بازی Call Of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالی که گذشت عناوین پرطرفدار زیادی وارد بازار دنیای عناوین رایانه‌ای نشدند و تعدادی عناوین برتر امسال بسیار کم بود. اما در این میان مثل همیشه، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار شرکت اکتیویژن یعنی بازی Call of Duty روانه بازار شد که طبق پیش بینی‌هایی که هر گیمری آن را حدس می‌زد، توانست پس از یک ماه از عرضه خود، پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ شود. اما این بازی به طور کامل به صورت آنلاین طراحی شده است و گیمر‌ها برای اجرای بخش داستانی آن نیز احتیاج به اتصال به اینترنت خواهند داشت.

اما شرکت اکتیویژن در بازی Call Of Duty: Modern Warfare حالتی جدید اضافه کرده که به یکی از پرطرفدارترین حالت‌های چند نفره این بازی تبدیل شده است. این حالت Gunfight نام دارد و در آن گیمر‌ها به صورت دو به دو و آنلاین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. اما به دلیل استقبال بسیار بالای گیمر‌ها از این بخش شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک قرار است این بخش دو نفره، به بخش سه نفره تغییر پیدا کند و در آن گیمر‌ها سه به سه با یکدیگر به مبازه بپردازند.

اضافه شدن حاله سه نفره به بازی Call Of Duty: Modern Warfare

همچنین اکتیویژن به گیمر‌ها این مژده را نیز داده است که در بروزرسانی آینده این بازی، علاوه بر اضافه شدن حالت سه به سه می‌توانند حالت Gunfight را به صورت تک به تک نیز بازی کنند. هنوز مشخص نیست که تغییرات این حالت، در بروزرسانی امروز بازی Call Of Duty: Modern Warfare وجود خواهد داشت یا قرار است در بروزرسانی‌های آینده به ابن بازی اضافه شود.


بیشتر بخوانید: بهترین همراهان در بازی Fallout ۴ را بشناسید


خبر اضافه شدن حالت سه به سه در بازی از طریق صفحه توییتر یکی از توسعه‌دهندگان بازی Call Of Duty: Modern Warfare اعلام شد و باید در روز‌های آینده منتظر اعلام جزییات بیشتری درباره تغییرات بازی مذکور پس از بروزرسانی در صفحه این توسعه دهنده باشیم.

انتهای پیام/

اضافه شدن حالت‌های جدید به بازی Call Of Duty: Modern Warfare

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار