شرکت سونی اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport با هدف اضافه شدن خودروهای نوستالژی به بازی، فردا عرضه خواهد شد.

اضافه شدن خودروهای نوستالژی به بازی Gran Turismo Sportبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی به عنوان بزرگ‌ترین سازنده عناوین رایانه‌ای که دارای عناوین انحصاری بسیار پرطرفداری است، چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در ماه دسامبر بروزرسانی نسبتا مهمی را برای بازی Death Stranding عرضه کند که بخش عمده‌ای از ایرادات گزارش شده از سوی کاربران درباره این بازی را برطرف خواهد کرد. اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در ماه نوامبر بروزرسانی مهم دیگری برای بازی Gran Turismo Sport که توسط شرکت Polyphony Digital’s ساخته شده است را نیز منتشر کند.

این بازی در سبک شبیه سازی رانندگی ساخته شده است و گیمرهای نسبتا زیادی طرفدار این بازی هستند، البته این عنوان هرگز با سایر بازی‌های سبک شبیه سازی رانندگی مثل Need For Speed قابل مقایسه نیست و نمی‌توان طرفداران این دو عنوان را با یکدیگر مقایسه کرد. اما در حال حاضر شرکت سونی اعلام کرده است که سازنده بازی Gran Turismo Sport قصد دارد در ماه جاری و از طریق بروزرسانی، ۵ خودرو جدید به بازی اضافه کند. این خودروها شامل BMW M3 Coupé،Jaguar Vision Gran Turismo Coupé، RUF CTR3، RE Amemiya FD3S RX-7 و TOYOTA 86 GT می‌شود.

اضافه شدن خودروهای نوستالژی به بازی Gran Turismo Sport

 به طور کلی این خودروها جزو خودروهای روز بازار نیستند و می‌توان گفت سه تا از این خوردوها به طور کلی از رده خارج شده‌ند و شرکت Polyphony Digital’s صرف به دلیل القای حس نوستالژی به گیمرها قصد دارد این بروزرسانی را برای بازی مذکور عرضه کند. همچنین قرار است هفت دور جدید به GT League اضافه شود که به واسطه آن بخش تک نفره بازی پیشرفت بسیار بالایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه است


علاوه بر این بخش جدید دیگری به نام Circuit Experience نیز قرار است به بازی اضافه شود که هنوز مشخص نیست شامل چه مسابقاتی خواهد شد. این بروزرسانی رایگان بوده و از فردا در دسترس گیمرهای این بازی در کنسول PS4 قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport فردا عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار