تفاهم‌نامه ارائه تخفیف به معلولان در حالی به امضا رسید که مدیر عامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ در این برنامه حضور نداشت.

امضای تفاهم‌نامه با اسنپ برای ارائه تخفیف سفر به معلولان در غیاب مدیر عامل!به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در آیین امضا تفاهم نامه با شرکت تاکسی اینترنتی (اسنپ) جهت ارائه تخفیف سفر به افراد معلول و کم توان گفت: ستاد مناسب سازی شهرداری تهران به ریاست آقای گلپایگانی و نمایندگی من از طرف اعضای شورای شهر در حال فعالیت است که یکی از برجسته‌ترین کار‌های این ستاد این بود که توانست بخش خصوصی را وارد مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های انسانی کند.
 
رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: تلاش ما در ستاد مناسب سازی این است که با همکاری و همراهی بخش‌های خصوصی شکاف موجود بین مردم (افراد معلول و کم توان) را با مدیریت شهری کم کنیم.

نژادبهرام با اشاره به اینکه ۱۸۸ پروژه در سال ۹۸ جهت استفاده افراد معلول و کم توان در دست مناسب سازی است، گفت: یکی دیگر از اقدامات مناسب سازی شهری در بخش گواهی پایان کار ساختمان با توجه به استاندارد‌های استفاده معلولان به افراد کم توان است.

او ادامه داد: مناطق ۵، ۱۹ و ۴ از جمله مناطقی است که بیشترین پروژه‌های مناسب سازی شده جهت استفاده شهروندان معلول و کم توان در آنجا اجرا و در دست تکمیل است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: در کنار امضای این تفاهم نامه جهت ارائه تخفیف به مسافران معلول و کم توان در استفاده از شرکت تاکسی اینترنتی ما برنامه‌ای را برای گوشی‌های هوشمند طراحی کردیم که به وسیله آن برنامه معلولان و افراد کم توان بتوانند برای رسیدن به مقصد از معابر مناسب سازی شده استفاده کنند.

نژاد بهرام با اشاره به محدودیت‌های موجود در حوزه بودجه بندی گفت: ستاد مناسب سازی به دلیل محدودیت بودجه به این نتیجه رسید که باید بخش‌های خصوصی را برای مشارکت وارد کار کند که یکی از آن‌ها شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ بود که دعوت ما را لبیک گفت.

او ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه در هر سفر اسنپ مبلغ ۶ هزار تومان به افراد معلول و ناتوان تخفیف می‌دهد که این تخفیف سفر مشمول معلولانی است که از ویلچر استفاده نمی‌کنند.

گفتنی است؛ امضای این تفاهم نامه در حالی انجام شد که ژوبین علاقبند مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در امضای این تفاهمنامه حضور نداشت و نماینده خود را به شورای شهر مامور کرده بود و در ادامه نیز نماینده این شرکت اینترنتی هیچ گونه توضیحاتی درباره ضوابط ارائه تحقیق و نحوه مکاتبه آن برای رانندگان اسنپ نداد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار