مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه خودرو کامیونت به استان‌های مرکزی کشور و تهران را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله اطلاعات لازم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اعلام و خودرو مورد نظر در محور‌های مواصلاتی استان یزد شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی ماموران از این خودرو، ۳۰۵ کیلو تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر و خودرو توقیف شد.

احتکار هزار و ۵۰۰ منبع گاز ال پی جی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان البرز از نگهداری غیر قانونی (احتکار) تعدادی منبع گاز ال پی جی خودرویی در یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی "البرز" با خبر شدند.

سردار حاجیان افزود: این شرکت شناسایی و با حضور ماموران پلیس و کارشناسان اداره صمت در این شرکت یک هزارو ۵۰۰ دستگاه منبع گاز ال پی جی احتکار شده کشف شد.

او اضافه کرد:» در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد صاحب شرکت تولیدی به امید افزایش قیمت محصولات تولیدی خود با توجه به افزایش قیمت بنزین و احتمال بالا رفتن تقاضای مردم برای گازسوز کردن خودرو‌ها در انبار احتکار کرده بود.

سردار حاجیان گفت: ارزش ریالی این کپسول‌ها که در دو نوع ۷۵ و ۱۰۱ کیلو است توسط کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شد.

یک کشته برخورد تریلر با گاردریل در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در ساعت ۲۱ دیشب در محور قزوین-تهران بعد از میر پنجی، یک دستگاه تریلی تانکردار بعد از برخورد با گاردریل، وارد لاین مخالف اتوبان شد که این موضوع باعث ۴ خودروی عبوری دیگر با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ بیگلری افزود: براثر ورود این تریلی به لاین جنوبی یک دستگاه خودرو سمند با گاردریل کنار جاده برخورد که منجر به فوت سرنشین آن می‌شود.

او اضافه کرد: در این حادثه راننده سمند و ۵ سرنشین و راننده خودرو‌های دیگر مصدوم شدند که با کمک عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.