بر اساس گزارش ایستگاه های هواشناسی در سراسر استان کردستان به ویژه نیمه جنوبی استان بارش برف در ارتفاعات و باران در سایر مناطق همچنان ادامه دارد.

بارش برف و باران در استان کردستان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به شرایط و وضعیت جوی حاکم بر استان گفت: فعالیت این سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان کردستان شده است تا بعد از ظهر امروز سه شنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

رحیم صدیقی ادامه داد: ابری و مه آلود شدن هوا همراه با بارش برف و باران در استان کردستان از جمله پدیده های قابل ملاحظه از بعد از ظهر دوشنبه تاکنون بوده است و پیش بینی می شود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر شاهد بارش قابل ملاحظه برف در ارتفاعات استان کردستان هستیم و پیش بینی می شود که این وضعیت امروز نیز ادامه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: با توجه به حجم مناسب بارش ها احتمال وقوع آب گرفتگی در بعضی از شهرهای استان کردستان دور از انتظار نیست و امیدواریم که پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با اشاره به عبور این سامانه بارشی از استان کردستان، یادآور شد:پیش بینی می شود که با عبور این سامانه بارشی از استان از شامگاه امروز سه شنبه به بعد، جوی آرام و پایدار برای روز چهارشنبه در سطح استان حاکم شود.

صدیقی با اشاره به احتمال ورود سامانه جدید بارشی به استان کردستان از روز پنج شنبه، عنوان کرد: موج بعدی بارندگی ها از روز پنج شنبه شروع شده و این روند تا اوایل هفته آینده باعث بارش برف و باران در استان کردستان می شود.

وی به شرایط و وضعیت دمای هوا در استان کردستان اشاره کرد و افزود: طی امروز و فردا دمای هوا در گرمترین ساعت در استان کردستان مربوط به سنندج خواهد بود که به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید و در سردترین ساعت نیز زرینه شاهد دمای منهای چهار درجه زیر صفر خواهند بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.