نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ازدواج جوانان امری است که باید همه مسئولان آن را مورد توجه جدی قرار داده و با همفکری و هم اندیشی درصدد ترویج آن باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: همگرایی و هم افزایی مسئولان و متولیان فرهنگی برای حل مسائل جوانان ضروری است.

او، در جمع اعضای ستاد ازدواج دانشجویی گیلان با اشاره به اهمیت توجه به مسایل و جوانان به ویژه در امر ازدواج، افزود: ازدواج جوانان امری است که باید همه مسئولان ومتولیان به ویژه مسئولان دانشگاه‌ها آن را مورد توجه جدی قرار داده و با همفکری و هم اندیشی درصدد ترویج آن باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه باید با مشوق‌های مختلف، جوانان را به ازدواج و تشکیل زندگی ترغیب کرد، گفت: اگر دانشجویان در جوانی ازدواج کنند علاوه بر اینکه زندگی خود را سامان می‌دهند به افزایش نرخ جمعیت هم کمک می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی تصریح کرد: مسئولان فرهنگ ازدواج آسان را درمیان دانشجویان ترویج داده تا به این وسیله توطئه‌های دشمنان که ترویج بی بند و باری در میان جوانان است خنثی شود.

حجت الاسلام صفوی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گیلان هم از روند برپایی جشن ازدواج دانشجویی در استان گزارش داد و گفت: امسال بیست وسومین جشن ازدواج دانشجویی در گیلان برگزارمی شود.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان به امر ازدواج تاکید کرد

برچسب ها: سخن بزرگان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.