دادستان قزوین گفت: ۹۰ درصد جرائم مربوط به سرقت‌ها به ویژه از نوع خرد، رد پای معتادان به خصوص معتادان متجاهر دیده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قاسمی دادستان قزوین در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص گفت:۹۰ درصد جرائم مربوط به سرقت‌ها به ویژه از نوع خرد، رد پای معتادان به خصوص معتادان متجاهر دیده می‌شود که اگر بخواهیم از وقوع جرم پیشگیری کنیم باید در معقوله اعتیاد تمرکز داشته باشیم.

قاسمی افزود: با پیگیر‌های انجام شده اعتباری برای ایجاد مراکز نگهداری معتادان متجاهر در استان اختصاص داده شده است تا این افراد ساماندهی شوند.

او افزود: این موضوع برای درمان معتادن و پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر است.

سرهنگ مرادی رییس پلیس آگاهی استان هم با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی آمار سرقت در استان گفت: بخش زیادی از سرقت‌ها مربوط به تجهیزات و قطعات خودرو‌هایی است که در اماکن عمومی پارک شده اند.

خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت: کنترل بازار و قیمت‌ها می‌توانددر پیشگیری زا جرائم مواد مخدر و دزدی‌ها بسیار تاثیر گذار باشد.
محمدی دادستان محمدیه گفت:بیشترین سرقت‌ها در ناحیه شهری مهرگان است ان هم به دلیل نبود پارکینگ است.

احمد زاده دادستان آبیک گفت:بی ضابطه بودن ضایعاتی‌ها یکی از مشکلات بزرگ است که مباحث بهداشتی و زیست محیطی خاصی را به دنبال دارد.

به گفته احمدزاده، بیش از ۵۰ درصد واحد‌های ضایعاتی مجوز ندارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.