محصولات ۷۶ واحد تولیدی و بازرگانی کشور در دومین نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی در رشت عرضه شد.

عرضه محصولات ۷۶ واحد تولیدی و بازرگانی کشور در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت کاظم‌زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: دومین نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت دایر شد و محصولات ۷۶ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، اصفهان، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد به نمایش گذاشته شد.

او، با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۵ آذرماه دایر است، افزود: در این نمایشگاه کالا‌ها و محصولات ایرانی از جمله لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، فرش، لوستر، کالای خواب، صنایع‌دستی و مبلمان به نمایش درآمده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: ایجاد یک ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از یک سو و فراهم آوردن یک فضای رقابتی سالم از سوی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

آیت کاظم‌زاده هریس، افزایش حق انتخاب مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری دومین دوره نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی اعلام کرد و افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نامگذاری شد بنابراین یکی از راه‌های تحقق این امر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین مردم است.

او تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ آذرماه همه روزه از ساعات ۱۵ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان کیلومتر ۵ جاده رشت- تهران مراجعه و با خرید کالا‌های ایرانی به رونق تولید و چرخه اقتصاد کمک کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.