یک نفر شکارچی متخلف که در ارتفاعات شاهو اقدام به شکار یک رأس بز کوهی کرده بود با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست روانسر دستگیر و به دام افتاد.

شکارچی بز کوهی به دام افتادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در پی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت حفاظت شده محیط زیست شهرستان روانسر، مأمورین یگان محیط زیست شهرستان موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف در ارتفاعات شاهو شدند.

ناصح باباخانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست روانسر با اعلام این خبر گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پس از مواجه شدن با یک نفر شکارچی متخلف در ارتفاعات شاهو، موفق به کشف و ضبط لاشه یک رأس بز کوهی و یک قبضه اسلحه شکاری از وی شدند.

باباخانی افزود: پس از تعیین و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، فرد متخلف برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست روانسر در ادامه گفت: همکاران و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.

او در پایان از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان روانسر درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.