تیم ملی فوتسال آرژانتین در دیداری جذاب و پر گل مقابل عربستان سعودی پیروز شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال عربستان سعودی در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا توانست جواز حضور در مسابقات اصلی جام ملت‌های آسیا را بدست آورد و آن‌ها از همین حالا خود را برای حضور پر قدرت در این مسابقات آماده می‌کنند. تیم ملی فوتسال عربستان سعودی بامداد امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و در پایان این بازی جذاب و پر گل آلبی سلسته‌ها موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۱ سعودی‌ها را شکست دهند.


بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به لیگ برتر بازگشت


تیم ملی فوتسال آرژانتین قرار است ۲۰ فروردین ماه سال بعد به ایران سفر کنند و در دیداری تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم ملی فوتسال کشورمان می‌روند. ملی پوشان فوتسال کشورمان سابقه بازی با آرژانتین‌ها در کارنامه خود دارند و حتی ملی پوشان کشورمان توانسته اند در دیدار‌های رسمی و دوستانه از سد آلبی سلسته‌ها گذر کنند.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال عربستان سعودی حدود ۲ سال پیش با تیم ملی فوتسال کشورمان بازی دوستانه‌ای را برگزار کرد که در پایان آن مسابقه بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شدند سعودی‌ها را با ۱۵ گل شکست دهند. از نکات جالب توجه در آن دیدار می‌توان به منحل شدن تیم ملی فوتسال عربستان اشاره کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از آن که دیدند تیم ملی فوتسال کشورشان برابر ایران با ۱۵ گل شکست خورده، طاقتشان لبریز شد و تصمیم گرفتند که فوتسال کشورشان را منحل کنند. حال پس از گذشت حدود ۲ سال و نیم از این ماجرا دوباره مدیران فدراسیون فوتبال عربستان به فکر افتادند و تصمیم گرفتند که دوباره از این رشته ورزشی حمایت کنند و همین حمایت‌ها نیز باعث که سعودی‌ها در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا موفق باشند و به همین دلیل توانستند جواز حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را که قرار است از ۸ تا ۱۸ اسفند ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود را بدست آورند.


بیشتر بخوانید: سنگ سفیدی: شیوه بازی بلاروس شبیه اسلواکی است/ از میزبانی مشهدی ها شوکه شدم


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار