تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در رقابت‌های ۳ جانبه مشهد امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم بلاروس می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های ۳ جانبه مشهد امروز از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی باید به مصاف تیم خوب و قدرتمند بلاروس برود. تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی خود که شب گذشته برگزار کرد، برابر تیم ملی اسلواکی قرار گرفت و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی ۲ تیم به تساوی پر گل ۵ بر ۵ دست یافتند. ملی پوشان فوتسال کشورمان یک بار هم سال گذشته در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در کشور اسلواکی برگزار شد برابر این تیم قرار گرفت و در پایان آن مسابقه هم با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ متوقف شده بود.


بیشتر بخوانید: ماراتن سخت تیم ملی فوتسال در رقابت‌های ۳ جانبه مشهد


بلاروس‌ها فوتسال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند و در دنیا جزء تیم‌های خوب و قدرتمند به حساب می‌آیند. آن‌ها هم اکنون در رنکینگ جهانی فوتسال در جایگاه بیستم جهان قرار دارند و همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان هم در جایگاه چهارم رنکینگ جهانی جای گرفته است و این جایگاه هر ۲ تیم ایران و بلاروس نشان از آن دارد که بازی فردا بین این ۲ تیم یک دیدار جذاب و دیدنی از آب در خواهد آمد.

همچنین لازم به یادآوری است که تیم ملی فوتسال کشورمان مهر ماه پارسال در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی کشورمان در شهر تبریز برگزار شد، با تیم ملی بلاروس یک بازی دوستانه برگزار کرد و درپایان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

تیم ملی فوتسال بلاروس امسال باید در جام ملت‌های اروپا شرکت کند و، چون تیم ملی فوتسال کشورمان در سطح جهانی بازی می‌کند به همین دلیل بلاروس‌ها تصمیم گرفتند که امسال به ایران بیایند و یک بازی تدارکاتی با ما برگزار کنند تا بتوانند با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شوند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: هیئت فوتبال خراسان توجه ویژه‌ای روی فوتسال در این شهر دارد / ۲ تیم اروپایی از نظر تکنیک و قدرت در سطح بالایی قرار دارند


همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان ۳ ماه دیگر باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار می‌شود، حضور پیدا کند و بازی با این ۲ تیم اروپایی (اسلواکی و بلاروس) می‌تواند برای ما بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا کار ملی پوشان ما امسال در قاره آسیا بسیار سخت خواهد بود و تمامی تیم‌های آسیایی می‌خواهند که در برابر ایران بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارند و به همین دلیل بازی‌های ما امسال در جام ملت‌های آسیا به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته است. همان طور که می‌دانید ۵ تیم اول مسابقات جام ملت‌های آسیا جواز حضور مستقیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را کسب خواهند کرد و تیم‌ها برای آن که از حضور در رقابت‌های جام جهانی عقب نمانند با تمام توان و قدرت خود پا به میدان مسابقات آسیایی خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار