مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم گفت: طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم امسال نیز با شور و اشتیاق بیشتری اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عباس سعیدی در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن بر اهمیت فراگیری و عمل به دستورات قرآن در زندگی انسان تأکید کرد و گفت: ما دو تکلیف داریم؛ یکی تکلیف رسمی که در کتاب‌های ما گنجانده شده و دیگری تکلیف شرعی که فراگیری و عمل به دستورات قرآن است.

مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه افزود: در مدارس بروی همه باز است تا در حد توان در جهت توسعه و ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی به آموزش و پرورش کمک کنند. نباید به دو ساعت زنگ آموزش قرآن اکتفا کرد.

محمد اکرامی فر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: قرآن، عترت و نماز اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش است و تمام برنامه‌های ما بر اساس این منشور نورانی تدوین و اجرا می‌گردد.

او ادامه داد: طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از مهمترین و بهترین برنامه‌ها در جهت توسعه و ترویج قرآن است که سال گذشته با استقبال پرشور دانش آموزان و همکاران استان و شرکت بیش از ۶۰ هزار نفر در این طرح، برگزار شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.