براساس نقشه های هواشناسی امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش در برخی استان ها شدت بیشتری به خود می گیرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و برای مناطقی از مرکز و جنوب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود که در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس، شرق و شمال خوزستان، بوشهر، لرستان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی شدت بیشتری خواهد داشت.

روز چهارشنبه از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور کاسته شده و در مناطقی از شمال شرق و جنوب شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود. روز پنج شنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی به روی نوار شمالی، ابتدا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات آن و بتدریج در شمال شرق شاهد بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف به همراه کاهش نسبی دما خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: وضعیت هوا در ۱۱ آذر/ کولاک برف و سیلاب در راه است!


فعالیت سامانه بارشی روز جمعه در شمال غرب کاهش یافته و در بخش‌هایی از شمال شرق و غالب مناطق نیمه غربی ادامه خواهد داشت. همچنین در این روز برای بخش‌هایی از جنوب شرق شاهد بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

/

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در دوازدهم آذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار