فرمانده انتظامی مازندران در افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی استان ها، گفت: هدف از برگزاری دوره بصیرت تقویت روحیه دینی و انقلابی در کارکنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصریت غیرتمرکزی استانی با حضور نماینده ولی فقیه در با عرض خیر مقدم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای حریم و حرم، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بصریت افزایی در کارکتان نیر‌های مسلح، این دوره در سطح مدیران و فرماندهان برگزار می‌شود.

او با بیان این که، توجه به منویات و تدابیر مقام عظمای ولایت از وظایف اصلی و ذاتی نیرو‌های مسلح است، افزود: از جمله اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت بهبود ماموریت‌های سازمانی و شناخت دقیق حق از باطل است.

سردار میرفیضی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده ناجا و همچنین در بیانه‌های گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مد نظر جامعه اسلامی، گفت:برهمین اساس و به منظور تقویت روحیه دینی و انقلابی، خوشبختانه امروز نیروی انتظامی در این مسیر قرار گرفته است.

او با بیان این که یکی دیگر از اهداف برگزاری دوره‌های بصریت تبدیل قوه‌های بالقوه در پلیس به قوه بالفعل است، افزود: تلاش ما براین است که امنیتی را در خور شان و منزلت مردم عزیز ایران اسلامی که از بهترین مردمان دنیا هستند برای آنان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: هرچند سرریز عدم پاسخگویی برخی از نهاد‌ها و سازمان‌ها در روند ماموریت‌های سازمانی نیروی انتظامی اثر گذار است، اما پلیس بر آن است تا هرچه در توان دارد برای توسعه اقتصادی، سیاسی و سایر بستر‌های اجتماعی جامعه گام بردارد و شرایط را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کند.

سردار میرفیضی در بخش دیگری از سخنان خود، دشمن شناسی، اندیشه ورزی، جریان شناسی و مهمتر از آن بصیرت در حوزه‌های شناختی و معرفی را از مولفه‌های بصیرت برشمرد و افزود: از دیگر مولفه‌های برگزاری دوره بصیرت در نیروی انتظامی افزایش قدرت تجزیه و تحلیل، پیش بینی و بالا بردن آستانه تحمل، تسهیل در پاسخگویی به مطالبات مردمی و حضور مدبرانه در صحنه‌های عملیاتی است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردمی است که بهترین مردم دنیا هستند، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: با بصیرت و هوشیاری مردمی شاهد انتخاباتی پرشور در استان باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار