رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران بر خنثی سازی فتنه دشمنان نظام از سوی مردم هوشیاری و با بصیرت ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران  در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت:، هوشیاری و بصیرت دینی مردم بیدار و همیشه در صحنه کشور و نیرو‌های مسلح در مقابله با حوادث و فتنه‌ها را بی نظیر خواند و گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی، فتنه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم با اشاره به نقش مردم در خنثی سازی فتنه ها، گفت: مردم عامل اصلی خنثی کننده آشوب بودند.

او افزود: در این میان مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با تاسی و احترام به فرامین رهبری، نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوبگران به خوبی ایفا کردند.

امام جمعه شهرستان ساری از برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار و امنیت در شهرستان ساری، خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با سایر شهرستان‌های استان، ساعت ۹ صبح روز یک شنبه ۳ آذرماه از میدان شهید قاسمی تا امام زاده یحیی (ع) ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
 

خنثی سازی فتنه دشمنان نظام از سوی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.