رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اگر بخواهیم بر معضلات و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کنونی فائق شویم، نسخه آن اقدامات جهادی همان زمان جنگ تحمیلی و ذکر مرثیه‌های حسینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم شب وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی گروهبان یکم شهید ولی الله صدرایی که در مسجد جامع شهر پل سفید شهرستان سوادکوه برگزار شد، گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی، مجمع عاشقانی شد که با تاسی از مکتب سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و نیز جانفشانی از کیان این سرزمین دفاع کنند.

او افزود: این شهید می‌گوید در زمانی که ولنگاری‌های زیادی در جامعه وجود دارد ما شهیدان می‌آییم تا یادآور فدارکاری ها، رشادت‌ها و شهادت طلبی زمان جنگ باشیم.

ادیانی گفت: اگر بخواهیم بر معضلات و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کنونی فائق شویم، نسخه آن اقدامات جهادی همان زمان جنگ تحمیلی و ذکر مرثیه‌های حسینی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) است به تاکیدات شهیدان مبنی بر رعایت این فریضه الهی اشاره و افزود: این عزیزان از ما می‌خواهند ضمن فراموش نکردن رشادت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها به وظیفه انقلابی و اسلامی خود نیز عمل کنیم.

گروهبان یکم شهید ولی صدرایی سال ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی سوسنگرد مفقودالاثر و پس از گذشت ۳۹ سال پیکر پاک و مطهر این شهید گرامی به شهرستان سوادکوه برگشت.
انتهای پیام/س
 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.